ÖZGEÇMİŞ VE ESERLER LİSTESİ
Adı ve Soyadı: Veysel OKÇU
Doğum Tarihi ve Yeri: 05 Aralık 1971 /
Antakya-Hatay
a-mail:veysel.okcu56@gmail.com, Cep:05068718366
Öğrenim Durumu:
Derece
|
Bölüm/Program
|
Üniversite
|
Yıl
|
Lisans
|
Eğitim
Fakültesi/Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı
|
Mustafa
Kemal
|
1990-1994
|
Y.
Lisans
|
Eğitim
Bilimleri Enstitüsü/Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi
Anabilim Dalı.
|
Anadolu
|
1999-2006
|
Doktora
|
Eğitim
Bilimleri Enstitüsü/ Eğitim Yönetimi ve Denetimi Anabilim Dalı
|
Gazi
|
2009-2011
|
Yüksek Lisans Tez başlığı (özeti ekte)
ve Tez Danışmanı :
Tez Başlığı: İlköğretim Okulu Yönetici ve Öğretmenlerinin Toplam
Kalite Yönetimine (TKY) İlişkin
Yönelimleri.
Tez
Danışmanı:Yrd. Doç. Dr. Yücel ŞİMŞEK
Doktora
Tezi Başlığı (özeti ekte) ve Danışmanı
Tez başlığı: Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri İle
Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıkları ve Yıldırma Yaşama Düzeyleri Arasındaki
İlişkilerin İncelenmesi.
Tez
Danışmanı:Prof. Dr. Necati CEMALOĞLU
Görevler
Görev/Unvan
|
Görev
Yeri
|
Yıl
|
Sınıf
Öğretmenliği
|
Kuşlukbağı
Köyü ilkokulu- Diyarbakır
|
1994- 1996
|
Sınıf
Öğretmenliği
|
Nuriye
Çelebieser İlköğretim Okulu- Merkez/Diyarbakır
|
1996 – 1998
|
Öğretim
Görevlisi
|
Dicle Üniversitesi Siirt Eğitim Fakültesi
|
1998- 2007
|
Öğretim
Görevlisi
|
Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim
Görevlisi
|
2007 – 2011
|
Yrd.
Doç. Dr.
|
Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim
Üyesi
|
2012-2018
|
Doç.
Dr.
|
Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim
Üyesi
|
2018-
|
|
|
|
Yönetilen
Yüksek Lisans Tezleri:
1-Barış
Erpalabıyık (2018). Üniversite Öğrencilerinin Gençlik Liderlik Özellikleri
İle Benlik Saygısı ve Özgüven Algıları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. Yüksek Lisans Tezi, Siirt Üniversitesi Sosyal
Bilimler Enstitüsü, Siirt.
2-Naman Bakaç
(2018). Farklılıkların Yönetimine
İlişkin Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerin Görüşleri. Yüksek
Lisans Tezi, Siirt
Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siirt.
3-İslam Deviren. (2019). İlkokul
Müdürlerinin Kullandıkları Örgütsel Güç Kaynakları İle Öğretmenlerin Örgütsel
Sessizlik Ve Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. Yüksek
Lisans Tezi, Siirt
Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siirt.
4. Zehra Adıgüzel (2019). Algılanan Örgüt İklimi İle Öğretmenlerin Örgütsel
Yaratıcılık ve Örgütsel Sinizm Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. Yüksek Lisans Tezi, Siirt Üniversitesi Sosyal
Bilimler Enstitüsü, Siirt.
5. Ali KESKİN (2020). Ortaokullardaki Mülteci Öğrencilere Yönelik Öğretmen
Ve Öğrencilerin Tutumlarının İncelenmesi. Yüksek
Lisans Tezi, Siirt
Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siirt.
Zirve Üniversitesi ile Dicle
Üniversitesinin Ortaklaşa Yürüttüğü EYTEPE (Eğitim Yönetimi Bilim Dalı) Yüksek
Lisans Programı Kapsamında
3. Kırs, F. (2014). Okul yöneticilerinin dönüşümcü ve işlemci
liderlik davranışları ile öğretmenlerin
tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki (Batman ili örneği). Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Zirve Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gaziantep.
4. Arslanoğlu,
A. E. (2014). Sosyal sermayenin ilk ve ortaokulda
görev yapan öğretmenlerin iş doyumuna etkisi (Diyarbakır ili örneği). Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Zirve Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gaziantep.
5. Çiftçi,
K. (2014). İlkokul öğretmenlerinin örgüt iklimine ilişkin
algılarının örgütsel güven üzerindeki etkisi (Batman il örneği). Yayımlanmamış
Yüksek Lisans Tezi, Zirve Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gaziantep.
6. Eken, İ. (2014). İlk
ve ortaokulda görev yapan öğretmenlerin
sendikalara ilişkin görüş ve beklentileri (Diyarbakır ili örneği). Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Zirve Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gaziantep.
Yüksek
Lisans Tez Jüri Üyeliği:
1.
Saylık, Numan. (2015).
Okul Müdürlerinin Eleştirel Liderlik Yeterliklerinin Öğretmen Görüşlerine Göre
İncelenmesi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Van.
2. Karadağ,
Ahmet Cemil. (2015).
Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Yöneticilerinin Çokkültürlülük Yeterlikleri İle
Okul İklimi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. (Mardin-Van-Bitlis Örneği). Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Bilimleri
Enstitüsü, Van.
3. Uca,
Mehmet Ali. (2015).
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle
Hoşgörü Değerine Sahip Olma Düzeyleri Arasındaki İlişki. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Van.
Doktora
Tez Jüri Üyeliği.
1. Erçek, Mustafa Kemal (2018).
Ortaöğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Okul Güvenliğine İlişkin
Algılarının Örgütsel Güven Ve Mesleki Bağlılıkları Üzerindeki Etkisi
(Diyarbakır İli Örneği). Dicle Üniversitesi Sosyal
Bilimler Enstitüsü, Diyarbakır.
2. Kaya, İsmet (2019). Öğretmenlerin disiplini sağlama yaklaşımları ile öğrencilerin
sınıf iklimi algıları ve öğretimsel muhalefet davranışları arasındaki ilişkinin
incelenmesi. Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Diyarbakır.
Halen
Danışmanı Olunan Yüksek Lisans Öğrencisi:Ferda Ekmen, Şahin Başar, Naci Yüksekli,
Şükran Bingöl, Elif Sözgün, İbrahim Gider
Doktora:İslam Deviren
Projelerde
yaptığı Görevler:
1. Proje Adı: “Özellikle Kız Çocuklarının Okullulaşma Oranının Arttırılması"
Destek Projesi (KEP)/ 2012-2013
Proje Sahibi:Milli Eğitim Bakanlığı (MEB)-Avrupa Birliği-Çalışma ve Sosyal
Güvenlik Bakanlığı Ortaklığı
Görev:Proje Uzmanı ve Proje İl
Danışmanlığı.
2. Siirt Üniversitesi
BAP Projesi (Münferit Proje)
Proje
Adı: “İlk ve Ortaokul
Öğretmenlerinin Yıldırma (Mobbing) Yaşama Düzeyleri ile Öğretmenlerin İşdoyumları ve Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki
İlişkilerin İncelenmesi” Destek Projesi (2015). (Tamamlandı).
Görev:Proje Yürütücüsü.
3. Siirt Üniversitesi
BAP Projesi (Yüksek Lisans Tez Projesi)
Proje Adı: Algılanan örgüt iklimi ile öğretmenlerin örgütsel
yaratıcılık ve örgütsel sinizm
düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi. Destek Projesi (2019). (Tamamlandı).
Görev:Proje Yürütücüsü.
4. Siirt Üniversitesi
BAP Projesi (Münferit Proje)
Proje Adı: Okul
Yöneticilerinin Otantik Liderlik Davranışları İle Öğretmen Profesyonelliği ve Motivasyonu Arasındaki
İlişkilerin İncelenmesi. Destek Projesi (2020).
(Tamamlandı).
Görev:Proje Yürütücüsü.
5. Proje Adı: “Bu
dünya Çocukların Bu Günün Yarını Çocukların”
SODES (Sosyal Destekleme
Projesi).
Proje Sahibi: Siirt Bilim ve Sanat
Merkezi Müdürlüğü
Görev :Eğitim Bilimleri Uzmanı/ 0cak-
Haziran 2012).
İdari Görevler:
·
Siirt Üniversitesi Senato Üyeliği-2013-
·
Siirt Üniversitesi Sosyal
Bilimler Enstitü Müdürü-2017-
·
Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcılığı 2013-2016.
·
Beden Eğitimi ve Spor Yüksek
Okulu Müdür Vekili 2013-2017
·
Eğitim Yönetimi Anabilim Dalı Başkanlığı-2013-2015.
·
Beden Eğitimi ve Spor Yüksek
Okulu/ Yönetim Kurulu Başkanı 2013-2017
·
Eğitim Fakültesi/ Fakülte Kurulu
Üyeliği 2012-2017
·
Sağlık Yüksek Okulu/ Yönetim
Kurulu Üyeliği-2012-2014
·
Kurtalan Meslek Yüksek Okulu
/Yönetim Kurulu Üyeliği-2012-
·
Yaşayan Diller Enstitüsü Yönetim
kurulu Üyeliği-2014-
·
İktisadi ve İdari Bilimler
Fakültesi/Yönetim Kurulu Üyeliği-2018-2020
·
Sağlık Hizmetleri Meslek
Yüksekokulu/Yönetim Kurulu Üyeliği-2016-
·
Siirt Üniversitesi Bilimsel
Araştırma Projeleri (BAP) Kapsamında Eğitim Fakültesinin Proje İzleme ve Değerlendirme
Komisyon Başkanı (PİDK) 2013-2019
·
Siirt Üniversitesi Bilimsel
Araştırma Projeleri (BAP) Koordinatörlüğü Kurul Üyesi-2018-
Son iki yılda verdiği lisans ve lisansüstü
düzeydeki dersler:
Akademik Yıl
|
Dönem
|
Dersin
Adı
|
Haftalık
Saati
|
Öğrenci
Sayısı
|
Teorik
|
Uygulama
|
|
|
Veriye Dayalı Yönetim (Doktora)
|
3
|
|
4
|
|
|
Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Y.
Lisans)
|
3
|
|
3
|
2019-2020
|
BAHAR
|
Eğitimsel Liderlik (Y. Lisans)
|
3
|
|
15
|
|
|
Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği (Tezsiz
Y. Lisans)
|
3
|
|
30
|
|
|
Birleş. Sınıflarda Öğretim
|
2
|
2
|
95
|
|
|
Sınıf Yönetimi (Pedagojik Formasyon Dersi)
|
3
|
|
150
|
|
|
Öğretmenlik Uygulaması (Staj)
|
2
|
|
|
|
|
Okul Kültürü (Doktora)
|
3
|
|
6
|
|
|
Eğitimsel Liderlik (Tezsiz Y. Lisans)
|
3
|
|
20
|
2020-2021
|
GÜZ
|
Eğitimsel Liderlik (Tezli Y. Lisans)
|
3
|
|
5
|
|
|
Okul Kültürü ve Yönetimi (Tezsiz Y. Lisans)
|
3
|
|
20
|
|
|
Türk Eğitim sistemi ve Okul Yönetimi
(Lisans)
|
3
|
|
80
|
|
|
Sınıf Yönetimi (Pedagojik Formasyon Dersi)
|
3
|
|
10
|
ESERLER
A. Uluslararası Hakemli Dergilerde
Yayımlanan Makaleler :
A1. Okçu, V. & Çelik, C. (2011). Effect of Candidate Teachers’ Opinions to
Public Personnel Selection Examination (PPSE) on Attitudes of Teaching. The International Journal of Research in
Teacher Education, 2(1), pp.
30-54. ISSN: 1308-951X.
A2. Okçu, V. (2013). The Relationship between School Principals’ Leadership Styles and
Teachers’ Organizational Commitment. Akdeniz Eğitim
Araştırmaları Dergisi, Sayı 14a, Yıl 2013, s.72-79
A3. Okçu, V. (2014).Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin
Dönüşümsel ve İşlemsel Liderlik Stilleri ile Okuldaki Farklılıkları Yönetme
Becerileri Arasındaki İlişki. Kuram ve
Uygulamada Eğitim Bilimleri,
14(6), 2147-2174.DOI:10.12738/estp.2014.6.2128. [ENDEKS:Social
Science Citation Index (SSCI)].
A4. Okçu, V. (2014). Relation
between leadership styles of high school administrators, diversity management,
and organizational commitment of teachers. International
Journal of Academic Research Part B; 6(5), 9-22. DOI: 10.7813/2075-4124.2014/6-5/B.2
A5. Okçu, V., Çevik, S. & Bakaç, N.
(2015). Relation Between The Organizational Justice Perception And Work Alienation
of Secondary School Teachers. Internatıonal Journal of Academic
Research Part B. Vol. 7. No. 4. Iss.1., July, 2015. DOİ: 10.7813/2075-4124.2015/7-4/B.35.
A6. Okçu, V., Şahin, H. M. & Şahin, E. (2015). Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenlerinin Örgütsel Sinizme İlişkin
Algılarının Örgütsel Bağlılıkları Üzerindeki Etkisi. International Journal of Science Culture
and Sport, 4, 298-313. ISSN : 2148-1148 DOI : 10.14486/IJSCS391.
A.7. Okçu, V., &
Uçar, A. (2016). Effect of school
principals’ favouritism behaviors and attitudes on teachers’ organizational
commitment, based on the perceptions of primary and secondary school teachers. Journal of Human Sciences,
13(3), 5901-5914. doi:10.14687/jhs.v13i3.4304.
A.8. OKÇU, V. & ANIK, S. (2017). Okul
yöneticilerinin otantik liderlik davranışları ile ögretmenlerin motivasyon ve
mobbing yasama düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi. Anatolian Journal of Educational Leadership
and Instruction, 5(2), 63-85.
A.9.
Okçu, V. & Çetin, H. (2017). Investigating the Relationship among the
Level of Mobbing Experience, Job Satisfaction and Burnout Levels of Primary and
Secondary School Teachers.
Universal
Journal of Educational Research, 5(1):
148-161, 2017 http://www.hrpub.org DOI: 10.13189/ujer.2017.050119. (ERIC)
A.10. Korkmaz, M., Okçu, V. & Uçar, L. (2018).
İlk ve Ortaokul Öğretmenlerinin
Örgütsel Sinizm Düzeyleri İle İş Doyumlari Arasindaki İlişki (Siirt İli
Örneği). Atlas Internatıonal Referred Journal on Social Sciences,
Vol 4, Issue:10, Pp:683-694.
A.11. Tosten, R., Avci, Y. E. &
Okcu, V. (2018). The relation between the exposure to mobbing and burnout
levels of secondary school teachers. International Journal of Learning and Teaching, 10(4), 355-366.
A.12.
Okçu, V., Adıgüzel, Z. & Gök, M. İ. (2018). Ortaokul
Öğretmenlerinin Okul Yönetiminde
Kayırmacılıkla İlgili Algılarının Öğretmenlerin Motivasyonu Üzerindeki Etkisi (Batman İli Örneği). Pesa
International Journal Of Social Studies, Vol: 4, Issue:4, 368-385.
A.13.
Genli, S. & Okçu, V. (2018). İnformel
İletişimin Kullanılma Biçim ve Düzeyine Yönelik
Öğretmen Görüşleri. Atlas International
Refereed Journal On Social Sciences, Vol 4, Issue:15, Pp:1643-1660.
A.14. Erpalabıyık,
B. & Okçu, V. (2019).
Üniversite Öğrencilerinin
Gençlik Liderlik Özellikleri İle
Benlik Saygısı ve Özgüven Algıları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. Journal
of Social, Humanities And Administrative Sciences, 5(15): 228-243
A.15. Çelik, E. & Okçu, V. (2019). Okul Yöneticilerinin Hizmetkâr Liderlik Davranışlarına
İlişkin Öğretmen Algıları. Atlas International
Refereed Journal on Social Sciences, Vol:5, Issue:17, Pp.70-86.
A.16. Okçu, V. & Çoğaltay, N. (2019). Okul Yöneticilerinin Hizmetkar
Liderlik Davranışları İle
Öğretmenlerin Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişki. International Social
Mentality and Researcher Thinkers Journal, 5(26),1759-1773.
A.17. Okçu,
V. & Şenyiğit, V. (2019).
Okul Etkililiğinde Öğretimsel Liderlikten Çok Daha Fazlası:Pedagojik Liderlik.
International Social Mentality and
Researcher Thinkers Journal, 5(26):
1954-1963.
A.18. Okçu,
V. & Gider, İ. (2019). Okul
yöneticilerinin görüşlerine göre öğretmenlerin nitelikleri
(nitel bir araştırma). Journal of Social and Humanities Sciences Research, 6(48), 4586-4597.
A.19. Bakaç, N., Okçu, V. & Erdem, M. (2019). Farklılıkların Yönetimine İlişkin Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerin
Görüşleri. Anadolu
Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi,
7(2), 19-56.
A.20. Deviren, İ. & Okçu, V. (2020). İlkokul müdürlerinin kullandıkları örgütsel güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel
sessizlik ve motivasyon düzeyleri arasındaki ilişkilerin
incelenmesi. Journal of Social and Humanities Sciences Research, 7(52), 915-932. http://dx.doi.org/10.26450/jshsr.1841
A.21. Durmuş,
M. & Okçu, V. (2020). Okul
müdürlerinin vizyoner liderlik yeterliklerine ilişkin
öğretmen algıları. International Social
Sciences Studies Journal, 6(60), 1399-1410.
http://dx.doi.org/10.26449/sssj.2229.
A.22. Turhan,
M. Ö. & Okçu, V. (2020). Okul
Yöneticilerinin Paylaşımcı Liderlik Davranışlarına
İlişkin Öğretmen Algıları. Journal Of
Social, Humanities and Administrative
Sciences, 6(26):558-571.
B. Uluslararası Bilimsel
Toplantılarda Sunulan Bildiriler:
B1. Okçu, V. ve Epçaçan, C. (2008). İlköğretim
Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerilerine İlişkin yeterlik Düzeylerinin
Değerlendirilmesi. Proceeding of
International Conference on Educational Science ICES’08. Eastern
Mediterranean University, 23–25 June-2008, Famagusta, North Cyrprus.
B2. Epçaçan, C. ve Okçu, V. (2008). İlköğretim Türkçe Ders Kitaplarının Öğretmen Görüşleri
Doğrultusunda Değerlendirilmesi, Uluslar
Arası Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Doğu Akdeniz Üniversitesi,
27–28 Mart 2008, Gazimagosa, KKTC.
B.3.
Okçu, V. ve Çelik, C. (2009).
Öğretmen Adaylarının KPSS’ye İlişkin Görüşlerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin
Tutumlarına Etkisi. I.Uluslararası Eğitim
Araştırmaları Kongresi, 1-3 Mayıs 2009, Çanakkale 18 Mart Üniversitesi
Eğitim Fakültesi.
B.4.
Epçaçan,
C. ve Okçu, V. (2009). Ortaöğretim Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin
Yeterlik Düzeylerinin Değerlendirilmesi. I.
Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1-3 Mayıs 2009, Çanakkale 18
Mart Üniversitesi, Çanakkale. (www.eab.org.tr/eab/oc/egtconf/cd.php)
B.5.
Güçlü, N. ve Okçu, V. (2010).
Ortaöğretim Okulu Yöneticilerinin Öğretmenler Tarafından Algılanan Etik Liderlik
Uygulamaları İle Öğretmenlerin Örgütsel
Bağlılıkları Arasındaki İlişki. International
Conference on New Horizons İn Education. June 23-25 2010, Famagusta, KKTC. (INTE 2010).
B.6. Okçu, V. (2012). Ortaöğretim
Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri ile Öğretmenlerin Farklılıkların
Yönetimi ve Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. 2nd New Trends on Global Education
Conference 2012 (GEC 2012). 24-26 September 2012, Jasmine Court Hotel,
Kyrenia, North Cyprus.
B.7.
Okçu, V. (2013). İlköğretim öğretmenlerinin yıldırma yaşama düzeyleri ile örgütsel
bağlılıkları arasındaki ilişkilerin incelenmesi. International Perspectives on New Aspects of
Learning in Teacher Education (Ipalte), 2-4
Ekim 2013, Dicle
Üniversitesi, Diyarbakır. (Dicle
Üniversitesi, St. Gallen Öğretmen Eğitimi Üniversitesi (İsviçre) ve Dorthmunt
Üniversitesi (Almanya) tarafından düzenlenmiştir.)
B.8.
Okçu, V. (2013). Siirt İlinde Özellikle Kız Çocuklarının
Okullulaşması Önündeki engeller ve Çözüm Önerileri. Uluslararası Sosyal Bilimler ve İbrahim Hakkı Sempozyumu, 23-25
Eylül 2013, Siirt Valiliği ve Siirt Üniversitesi).
B.9. Okçu, V. ve Arslanoğlu, A. E. (2014). Sosyal sermayenin ilk ve
ortaokul da görev yapan öğretmenlerin iş
doyumuna etkisi (Diyarbakır İli Örneği). Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik
Üzerine Uluslararası Konferans,
22-24 Mayıs 2014-Bildiri Özetleri-Siirt, Siirt Üniversitesi, Kırıkkale
Üniversitesi ve Southern Üniversitesi. Ankara:Pegem Akademi Yayınları.
B.10.
Okçu, V. ve Kırs, F. (2014). Okul Yöneticilerinin
Dönüşümcü ve İşlemci Liderlik Davranışları İle Öğretmenlerin Tükenmişlik
Düzeyleri Arasındaki İlişki (Batman İli Örneği). Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine
Uluslararası Konferans,
22-24 Mayıs 2014-Bildiri Özetleri-Siirt. Siirt Üniversitesi, Kırıkkale Üniversitesi ve
Southern Üniversitesi. Ankara:Pegem Akademi Yayınları.
B11. Toytok, E.
H., Kapusuzoğlu, Ş., Okçu, V. ve Şahin, R. (2014). Okul
Müdürlerinin Etik Liderlik Davranışlarının Öğretmen Algılarına Göre İncelenmesi
(Düzce İli Örneği).
Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine Uluslararası Konferans, 22-24 Mayıs 2014-Bildiri Özetleri-Siirt,
Siirt Üniversitesi, Kırıkkale Üniversitesi ve Southern Üniversitesi.
Ankara:Pegem Akademi Yayınları.
B12. Okçu, V. (2014). Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri İle
Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıkları ve Yıldırma Yaşama Düzeyleri Arasındaki
İlişkilerin İncelenmesi. Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik
Üzerine Uluslararası Konferans,
22-24 Mayıs 2014-Bildiri Özetleri-Siirt, Siirt Üniversitesi, Kırıkkale
Üniversitesi ve Southern Üniversitesi. Ankara:Pegem Akademi Yayınları.
B.13.
Okçu, V.,
Dayanan, İ. ve Doğan, E. (2015). Effect of Primary and Secondary School Teachers’
Perceptions with Regard to School Culture on Directors’ Conflict Management
Styles. Uluslararası Eğitim
Kongresi: Gelecek İçin Eğitim,13-15 Mayıs 2015, Ankara
Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, Ankara.
B.14. Okçu, V.,
Dayanan, İ. ve Doğan, E. (2015). İlk
ve Ortaokul Öğretmenlerinin Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin İletişim
Becerileri ile Çatışma Yönetimi Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
(Batman İli Örneği). 7. Uluslararası
Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28-31 Mayıs 2015. Muğla Sıtkı Koçman
Üniversitesi, Muğla.
B.15. Rasim, T., Avcı, Y. E. ve Okçu, V. (2015). The Relationship
between Secondary School Teachers Exposure To Mobbing and Burnout Levels. 5th
World Conference On Educatıonal Technology Researches, Anadolu
University Open Education Faculty Conference Center (Lefkosa) 15-17 October
2015, Nicosia, North Cyprus.
B.16.
Okçu, V. Şahin,
H. M. ve Şahin, E. (2015). Beden
Eğitimi Ve Spor Öğretmenlerinin Örgütsel Sinizme İlişkin Algılarının Örgütsel
Bağlılıkları Üzerindeki Etkisi. 4. Uluslararası Bilim Kültür ve Spor Kongresi,
22-26 Mayıs 2015, Ohrid-Makedonya.
B.17. Okçu, V. ve Çevik, M. S. ve
Bakaç, N. (2015). The Impact
of Secondary Education Teacher’s Perceptions of Organızational Justice On Work
Alienation (Siirt Province Case). Uluslararası
Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim, 13-15 Mayıs 2015, Ankara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Fakültesi, Ankara.
B.18. Okçu, V. ve Çetin,
H. (2015). A Study On The
Relationship Between The Level of Mobbing Experıence, And The Job Satisfaction
And Burnout Levels Of The Primary And Secondary School Teachers. 1st
International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL
2015, Palacky University & Moravian University College Olomoc, Crech
Republic. Ankara:Pegem Akademi
Yayınları.
B.19.
Okçu, V. ve Anık, S. (2017). Okul
Yöneticilerinin Otantik Liderlik Davranışları İle Öğretmenlerin Motivasyon Ve
Mobbing (Yıldırma) Yaşama Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi
Kongresi,11-13 Mayıs 2017, Kızılcahamam/Ankara.
B.20. Okçu, V. ve Aracı, F. (2017). İlkokul
Ve Ortaokulda Görev Yapan Öğretmenlerin Mobbing (Yıldırma) Yaşama Algıları. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR
8), 19-21 Ekim, 2017/ TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi, Ankara.
B.21. Okçu, V. Erpalabıyık, B. Ve
Gezen, M. O. (2017). Üniversite Öğrencilerinin Gençlik
Liderlik Özellikleri ile Benlik Saygısı ve Kişisel Başarı Algıları Arasındaki
İlişkilerin İncelenmesi. 2. Uluslararası
Felsefe, Eğitim, Bilim Tarihi ve Sanat Sempozyumu (FEBTS-2017), 3-7 Mayıs
2017/Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Atatürk Kültür Merkezi, Muğla.
B.22. Okçu, V.
Ve Çelepçıkay, E. (2017). Ortaokul Yöneticilerinin Otantik
Liderlik Davranışları İle Öğretmenlerin Kişisel Başarı Algıları Arasındaki
İlişki (Üsküdar İlçesi Örneği). Uluslararası Felsefe, Eğitim, Bilim Tarihi ve
Sanat Sempozyumu (FEBTS-2017), 3-7 Mayıs 2017/Muğla Sıtkı Koçman
Üniversitesi Atatürk Kültür Merkezi, Muğla.
B.23. Okçu, V., Adıgüzel,
Z. Ve Gök, M. İ. (2018). Ortaokul
Öğretmenlerinin Okul Yönetiminde Kayırmacılıkla İlgili
Algılarının Öğretmenlerin Motivasyonu Üzerindeki
Etkisi (Batman İli Örneği). International Congress on Political, Economic and Social Studies
(ICPESS), Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar
Kongresi (ICPESS), 4th ICPESS 2018, 28-30 June 2018, Venice / ITALY.
B.24. Okçu, V., Ergül, H.
F. Ve Adıgüzel, Z. (2018). Okul Yöneticilerinin
Otantik Liderlik Davranışları İle Öğretmenlerin Örgütsel Güven ve Örgütsel
Sessizlik Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. International Congress on Political, Economic and Social Studies
(ICPESS), Uluslararası
Politik, Ekonomik ve Sosyal
Araştırmalar Kongresi (ICPESS), 4th ICPESS 2018, 28-30 June 2018, Venice
/ ITALY.
B.25.
Okçu,
V., Bingöl, Ş. (2019). Erzurumlu İbrahim Hakkı Hazretlerinin Esasicilik
Eğitim Felsefesine Dayanan Eğitim Görüşleri. 6. Uluslararası Bilimsel
Araştırmalar Kongresi (Sosyal ve Eğitim Bilimleri). 01-03 Kasım 2019,
Harran Üniversitesi, Şanlıurfa.
B.26. Okçu, V. ve Çoğaltay, N. (2019). Okul Yöneticilerinin Hizmetkar Liderlik Davranişlari ile Öğretmenlerin
Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişki. Uluslararası Sosyal
ve Beşeri Bilimler Kongresi (İSPEC), 10-12 Haziran-2019, Siirt Üniversitesi, Siirt.
B.27. Okçu, V. ve Durmuş, Ş. (2019). Okul Yöneticilerinin
Hizmetkar Liderlik Davranışlarına İlişkin Öğretmen Algıları. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler
Kongresi (İSPEC), 10-12 Haziran 2019, Siirt Üniversitesi, Siirt.
B.28. Okçu, V. ve Aşut, M. (2019). Eğitim Kurumlarındaki
Finans Kaynaklarının Yönetimine İlişkin Yaşanan Sorunlar ve Çözüm
Önerileri (Nitel Bir Araştırma). Uluslararası
Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi (İSPEC),
10-12 Haziran 2019, Siirt Üniversitesi,
Siirt.
B.29. Okçu, V.
& Gider, İ. (2019). Okul
yöneticilerinin görüşlerine göre öğretmenlerin nitelikleri
(nitel bir araştırma). Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi
(İSPEC), 10-12 Haziran 2019, Siirt
Üniversitesi, Siirt.
C. Uluslararası Yayınevlerindeki
Kitaplar ve Bölüm yazarlığı
C1. Uluslararası Yayınevinde Yayımlanan Kitaplar
C1. 1. Okçu,
V. (2019). Eğitim Örgütlerinde
Yıldırma (Mobbing). Ankara:İksad Yayınevi.
C2. Uluslararası Yayınevinde
Yayımlanan Kitaplardaki Bölüm Yazarlıkları
C2.1. Kıngır, S. ve Okçu, V. (2011). Stratejik liderlik Bağlamında Vizyoner Stratejik Liderlik. İçinde (Ed. İsmail BAKAN). Yönetimde Çağdaş ve Güncel Konular.
Ankara:Gazi Kitabevi, ss. 457-488.
C2.2.
Kıngır, S. ve Okçu, V. (2011). Etik Liderlik. İçinde (Ed.
İsmail BAKAN). Yönetimde Çağdaş ve Güncel
Konular. Ankara:Gazi Kitabevi, ss.366-392.
C2.3. Okçu, V. (2011). Dönüşümcü ve İşlemci Liderlik. İçinde (Ed. İsmail BAKAN). Yönetimde Çağdaş ve Güncel Konular.
Ankara:Gazi Kitabevi, ss.427-456.
C2. 5. Okçu, V. (2019). Veriye Dayalı Karar Vermede Dijital Kaynakların Yeri ve Önemi. İçinde
(Ed.
Prof. Dr. Necati CEMALOĞLU). Veriye Dayalı Yönetim. Ankara:
Pegem Akademi Yayınları. ss. 93-122.
C2. 7. Okçu, V. (2020). Vizyoner Liderlik. İçinde (Ed. Prof. Dr. Kürşat YILMAZ). Ankara: Pegem Akademi Yayınları.
D.
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler :
D1. Okçu, V. ve Bindak, R. (2001). Öğretmen Adaylarının Bilimsel Tutum ve Davranışları
Gösterme Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma.
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim
Dergisi, 9(2), ss.419-424, ISSN-1300-8811.
D2. Okçu, V. ve Kahyaoğlu, M. (2007). İlköğretim Öğretmenlerinin
Biliş Ötesi Öğrenme Stratejilerinin Belirlenmesi. Süleyman
Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2(6), ss.129-146, ISSN-1305-7774.
D3. Okçu, V. (2008). Eğitimde
Toplam Kalite Yönetiminin Uygulanması.
Milli Eğitim Dergisi, 37(179), ss.283-292, ISSN-1302-5600.
D4. Okçu, V. (2009). İlköğretim
Okulu Yönetici ve Öğretmenlerinin Toplam Kalite Yönetimine İlişkin Yönelimleri. Milli Eğitim Dergisi, 38(183),
ss.272-287, ISSN-1302-5600.
D5. Epçaçan,
C. ve Okçu, V. (2010). İlköğretim Türkçe Ders Kitaplarının Öğretmen Görüşleri
Doğrultusunda Değerlendirilmesi. Milli
Eğitim Dergisi, 39(187), ss.39-51, ISSN-1302-5600.
D6. Okçu, V. (2011). Türkiye’de Okul Yöneticilerinin
Yetiştirilmesi ve Atanmasına İlişkin Mevcut Durum, Beklentiler ve Öneriler. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 10(37), ss. 244-266, ISSN-1304-0278.
D7. Cemaloğlu, N. ve Okçu, V. (2012). İlköğretim Okulu
Yöneticilerinin Liderlik Stilleri İle Öğretmenlerin Yıldırma (Mobbing) Yaşama
Düzeyleri Arasındaki İlişki. Uşak
Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 5(3),
ss.213-238. ISSN: 1308-738X.
D8. Okçu, V. ve Epçaçan, C. (2013).
Sınıf Yönetiminin Boyutlarına İlişkin İlköğretim Öğretmenlerinin Yeterlik
Düzeylerinin Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre
Değerlendirilmesi. Milli Eğitim Dergisi,
42(200), ss. 68-86. ISSN-1302-5600.
D9. Cafoğlu, Z. ve Okçu, V. (2013). Gençlik Sorunları:Siirt İli Örneği. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi,12(43),
ss. 82-115. ISSN:1304-0278.
D10. Okçu, V. (2014).
Ortaöğretim Okulu Yöneticilerinin Öğretmenler Etik Liderlik Davranışları İle Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıkları
Arasındaki İlişki. Kuram ve Uygulamada
Eğitim Yönetimi [Educational Administration: Theory and Practice], 20(4),
501-524. doi: 10.14527/kuey.2014.020
D11. Kırs,
F. Ve Okçu, V. (2014). Okul Yöneticilerinin Dönüşümcü
ve İşlemci Liderlik Davranışları İle Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyleri
Arasındaki İlişki (Batman İli Örneği). Siirt
Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sayı 2, 1-22.
D12.
Okçu, V., Avcı, Y. E. ve Avcı, H. (2015). Okul Müdürlerinin Rotasyona İlişkin Görüşleri. Kafkas Üniversitesi Sosyal
Bilimler Enstitüsü Dergisi, Sayı
15, DOI:10.9775/kausbed.2015.005
D13. Güçlü,
N. ve Okçu, V. (2015). İlköğretim Öğretmenlerinin Etkili Takım Çalışmasına İlişkin Algıları İle
Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişki. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Dergisi, Cilt:XII, Sayı:I, ss.51-71. http://efdergi.yyu.edu.tr
D14. Okçu, V., Doğan, E. ve Dayanan, İ. (2016). İlk ve ortaokul
öğretmenlerinin algılarına göre okul yöneticilerinin iletişim becerileri ile
çatışma yönetim stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Kuram ve
Uygulamada Eğitim Yönetimi, 22(2), 217-244. doi: 10.14527/kuey.2016.009.
D15.
Aracı, F. ve Okçu, V. (2017).
İlkokul ve Ortaokulda Görev Yapan Öğretmenlerin Mobbing (Yıldırma) Yaşama
Algıları. Siirt Üniversitesi Sosyal
Bilimler Enstitüsü Dergisi,Cilt 5, Sayı.10, Ss.525-544.
D.16. Okçu, V. & Deviren, İ. (2020). Kapsayıcı Liderlik Ölçeğinin Eğitim
Örgütleri İçin Türkçeye Uyarlanması:Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim
Fakültesi Dergisi,Cilt 7,Sayı 2.TR Dizin.
E. Ulusal bilimsel
toplantılarda sunulan bildiriler:
E1. Güçlü, N. ve Okçu, V. (2010). İlköğretim Öğretmenlerinin Etkili Takım Çalışmasına İlişkin Algıları İle
Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişki. V.Ulusal
Eğitim Yönetimi Kongresi,1-2 Mayıs
2010, Antalya.
E2. Okçu, V. (2011). Öğretim Üyesi
Yetiştirme Sorunu. VI. Ulusal Eğitim
Yönetimi Kongresi, 15-16 Nisan 2011, Gazimagosa, KKTC.
E3. Cemaloğlu,
N. ve Okçu, V. (2011). Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri ile
Farklılıkların Yönetimi Arasındaki İlişki. VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi,
15-16 Nisan 2011, Gazimagosa, KKTC.
E4. Cemaloğlu, N. ve Okçu, V.
(2012).
İlköğretim Okulu Yöneticilerin Liderlik Stilleri ile Öğretmenlerin Yıldırma
(Mobbing) yaşama Düzeyleri Arasındaki İlişki. VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 24-26 Mayıs 2012, Malatya.
E5. Okçu, V. ve
UÇAR, A. (2015). İlk ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okul Yöneticilerinin
Kayırmacı Tutum ve Davranışlarına İlişkin Algılarının Örgütsel Bağlılıkları
Üzerine Etkisi (Siirt İli Örneği). 10. Ulusal
Eğitim Yönetimi Kongresi, 7-9 Mayıs,
2015, Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep.
E6. Mete, Y. A., Serin, H. ve Okçu, V. (2014) Öğretimsel Denetim: Öğretmen Görüşlerine Göre Eğitim
Deneticilerinin ve Okul Müdürlerinin Rolleri. VI. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, 18-20 Haziran
2014, İstanbul.
E7. Karabağ
Köse, E., Okçu, V. ve Demirezen, S. (2014). Risk Altındaki Öğrencilerin Okul
Yaşamı Kalitesi Algıları İle Şiddet Eğilimleri Arasındaki İlişki. 9.
Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Bildiri Özetleri, 8-10 Mayıs 2014, Siirt.
Ankara:Pegem Akademi Yayınları.
E8. Okçu, V.,
Dayanan, İ. ve Doğan, E. (2015). Öğretmen Algılarına Göre
Okul Yöneticilerinin Çatışma Yönetim Stratejilerinin İncelenmesi. 7-9 Mayıs, 2015, Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep.
E9.Korkmaz, M., Okçu, V. ve Uçar, L. (2015). İlk ve Ortaokul Öğretmenlerinin
Örgütsel Sinizm Düzeyleri İle İş Doyumlari Arasindaki İlişki (Siirt İli
Örneği). 10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi,7-9 Mayıs, 2015, Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep.
E10. Okçu, V. ve Çevik, M. S. ve Bakaç, N. (2015). Ortaöğretim Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Düzeylerinin
Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Siirt İli Örneği). 7-9 Mayıs, 2015, Gaziantep Üniversitesi,
Gaziantep.
F.
Diğer yayınlar :
F3. Katıldığı Çalıştaylar, Verdiği
Seminer ve Konferanslar
Eğitim Fakülteleri Dekanlar Konseyi
Çalıştayı:
Konu : 4+4+4 Değişikliğine Paralel Olarak İlkokul ve Ortaokul Bölümlerinde Yapısal Değişiklik ve Program Uyumu
Tarih : 7-9 Şubat 2014
Yer
: Dicle Üniversitesi Kongre merkezi, Diyarbakır
Kurum : Dicle
Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Çalıştay:
Konu : Bir Profesyonel Olarak Öğretmen
Tarih : 1-3 mart 2010
Yer : Ankara:A.Ü. Eğitim
Bilimleri Fakültesi Konferans Salonu
Kurum
: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Çalıştay:
Konu : Siirt İli Eğitim Sorunları
(İlk ve Ortaöğretim kurumlarında Nitelik Sorunu ve Okullarda
Kalite Kültürünün Oluşturulması).
Tarih : 30 Ekim 2008
Yer : İl Halk Eğitim Merkezi- Siirt.
Kurum
: Siirt
Valiliği
Çalıştay:
Konu : 18. Milli Eğitim Şurası Siirt İl Çalışması :"Eğitim ortamları, Kurum Kültürü ve Okul Liderliği
Görev: Komisyon Başkanı
Tarih : 26-30 Temmuz 2010.
Yer : Siirt Öğretmenevi - Siirt.
Kurum
: Siirt
Valiliği (İl Milli Eğitim Müdürlüğü)
Çalıştay:
Konu : 18. Milli Eğitim Şurası Bölge Çalışması : "Eğitim ortamları, Kurum Kültürü ve Okul Liderliği"
Görev: Komisyon Üyesi
Tarih : 4-6 Ağustos 2010.
Yer : Met Gold Otel, Gaziantep.
Seminer:
Konu : Eğitimde Ölçme
ve Değerlendirme-Soru Hazırlama
.
Tarih : 23 kasım 2010
Yer :PMYO Teknoloji Salonu
Kurum
: Siirt Polis
Meslek Yüksek Okulu
Hedef
Kitle: Siirt Polis Meslek Yüksek Okulunda Derse
Giren Yöneticiler
Konferans:
Konu : Etkili İletişim
Tarih : 07 Ocak 2011
Yer : PMYO Konferans Salonu
Kurum
: Siirt Polis
Meslek Yüksek Okulu
Hedef Kitle: Siirt Polis Meslek Yüksek Okulunda Öğrenim Gören Polis Memuru
Adaylar (1. Sınıflar).
Konferans:
Konu : Öfke ve Öfke
Kontrolü
Tarih : 29 Nisan 2011
Yer : PMYO Konferans Salonu
Kurum
: Siirt Polis
Meslek Yüksek Okulu
Hedef Kitle: Siirt Polis Meslek Yüksek Okulunda Öğrenim Gören Polis Memuru Adaylar (2. Sınıflar)
Konferans:
Konu : Etkili İletişim
Tarih : 09 Mart 2012
Yer : PMYO Konferans Salonu
Kurum
: Siirt Polis
Meslek Yüksek Okulu
Hedef Kitle: Siirt Polis Meslek Yüksek Okulunda Öğrenim Gören Polis Memuru Adaylar (1. Sınıf).
Konferans:
Konu : Öfke ve Öfke
Kontrolü
Tarih : 05 Nisan 2012
Yer : PMYO Konferans Salonu
Kurum
: Siirt Polis
Meslek Yüksek Okulu
Hedef Kitle: Siirt Polis Meslek Yüksek Okulunda Öğrenim Gören Polis Memuru
Adaylar (2. Sınıflar)
Panel:
Konu : Yönetsel Etik
Tarih : 31 Haziran 2012
Yer : Siirt Üniversitesi
Konferans Salonu
Kurum
: Siirt Üniversitesi Akademik ve İdari Personeline
Hedef
Kitle: Siirt Üniversitesi Akademik ve İdari
Personel
Seminer:
Konu : Problem
çözme ve karar verme becerileri
Tarih : 3 Aralık 2012
Yer : Siirt YURT-KUR
Seminer Salonu
Kurum
: YURT-KUR İl Müdürlüğü
Hedef
Kitle: Siirt Kız Öğrenci Yurdunda
(Yurt-Kur) İstihdam Edilen Üniversite Öğrencileri
Seminer:
Konu : Stres ve yönetimi
Tarih : 10 Aralık 2012
Yer : Siirt YURT-KUR
Seminer Salonu
Kurum
: YURT-KUR İl Müdürlüğü
Hedef
Kitle: Siirt Kız Öğrenci Yurdunda
(Yurt-Kur) İstihdam Edilen Üniversite Öğrencileri
Seminer:
Konu : Kamusal alanda ve sosyal
yaşamda davranış kuralları
Tarih : 12 Aralık 2012
Yer : Siirt YURT-KUR
Seminer Salonu
Kurum
: YURT-KUR İl Müdürlüğü
Hedef
Kitle: Siirt Kız Öğrenci Yurdunda
(Yurt-Kur) İstihdam Edilen Üniversite Öğrencileri
Seminer:
Konu : Stres ve yönetimi
Tarih : 10 Aralık 2012
Yer : Siirt YURT-KUR
Seminer Salonu
Kurum
: YURT-KUR İl Müdürlüğü
Hedef
Kitle: Siirt Kız Öğrenci Yurdunda
(Yurt-Kur) İstihdam Edilen Üniversite Öğrencileri
F4. Ulusal ve Uluslararası Konferanslarda Bilim
ve Düzenleme Kurulu Üyelikleri
1. Siirt
Üniversitesi, Kırıkkale üniversitesi ve Southern Üniversitesinin Ortaklaşa düzenlediği “Bilimin Işığında
Eğitimsel Liderlik” Konulu Uluslararası Konferans,
22-24 Mayıs 2014/Siirt
Üniversitesi-Türkiye. [Konferans Düzenleme
Eş Başkanı].
2. Siirt Üniversitesi-EYED-Der İşbirliği ile düzenlenen “9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi”, 8-10 Mayıs 2014- Siirt. [Düzenleme
Kurulu Başkan Yardımcısı]
F5. Ulusal ve Uluslararası Dergi Hakemlikleri
1. Uşak Üniversitesi
Sosyal Bilimler Dergisi (2013)
2. Milli Eğitim Dergisi,
(2013) ve (2020).
3. Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi (2015).
4. Educational
Studies (2016).
5. Africa Education
Review (2016).
6-Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (Dergi Editörlüğü) (2017-)
7-Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (2017)
8. Anadolu Eğitim
Liderliği ve Öğretim Dergisi (2017).
9. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
Sosyal Bilimler Dergisi (2018).
10. Mersin Üniversitesi
Eğitim Fakültesi Dergisi (2018).
11. Adıyaman
Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi (2018).
12. Elektronik
Sosyal Bilimler Dergisi (2019).
13. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
(2019).
14. Uluslararası
İnsan Çalışmaları Dergisi (2019).
15. Turkish
Studies-Educational Sciences (2020).
16. Academia Eğitim
araştırmaları Dergisi (2020).
F6. Yurtdışı Akademik Ziyaretler ve
Kurslar
1.
19 Haziran-26 Haziran 2012, Almeria Üniversitesi / İspanya. (ERASMUS)
2.
07 Ocak- 21 Şubat 2013, Portsmouth Üniversitesi / İngiltere.
(YÖK 39. Madde)
F7. Yayın Teşvik ve
Ödüller
1. 2008-2012 Yılları arası Siirt
Üniversitesi adına yayımlanan bilimsel çalışma ve makaleler nedeniyle “Siirt Üniversitesi Akademik Yayın Teşvik
Ödülü” alınmıştır.
2.
TÜBİTAK Akademik Yayın Teşvik Ödülü alınmıştır. (2015)
3. Siirt
Üniversitesi adına 2015 yılında ulusal ve uluslararası alanda yayımlanan bilimsel çalışma ve
makaleler nedeniyle “Siirt Üniversitesi
Akademik Yayın Teşvik Ödülü”
alınmıştır. (2015).